Bogdan Dombrowski
|
57 lat, jest magistrem administracji, absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada także wykształcenie techniczne i ekonomiczne. Ukończył także studia podyplomowe prawa samorządowego oraz europejskiego prawa samorządowego w Polskiej Akademii Nauk. Bogdan Dombrowski mieszka od urodzenia we Wróblewie (gm. Suchy Dąb). Jest doświadczonym samorządowcem. Pierwszą jego pracą w Administracji Publicznej było stanowisko urzędnicze w gminie Pszczółki. Tam też został sekretarzem gminy. Kolejnym wyzwaniem było stanowisko wójta w gminie Suchy Dąb, a po dwóch kadencjach został pierwszym starostą gdańskim po utworzeniu powiatów. Funkcję tę pełnił również dwie kadencje co daje mu szesnaście lat doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w samorządzie. W latach 1999 - 2006 był przewodniczącym Konwentu Starostów Województwa Pomorskiego. Od 1999 roku jest radnym powiatu gdańskiego wybrany na kolejną kadencję jesienią 2014. Od trzech kadencji pełni funkcję Prezesa Zarządu Oddziału Powiatowego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Pracował także jako dyrektor biura Związku Gmin Pomorskiego. W 2012 roku powołany został na stanowisko Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Obecnie Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. Jest szczęśliwym ojcem dwóch córek i dumnym dziadkiem czworga wnucząt. |
Arkadiusz Binaś
|
Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe nabierał w jednostkach samorządowych, na początku w Starostwie Powiatowym, a następnie w Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty. W swojej pracy stykał się z wieloma technologiami z różnych dziedzin informatyki. Zajmuje się między innymi bezpieczeństwem IT oraz systemami wirtualizacyjnymi. |
Adam Dyszkiewicz
|
Senior Business Development Manager, Fujitsu. Odpowiada za rozwój sprzedaży rozwiązań Servers&Storage w organizacji Fujitsu Channel. Dołączył do zespołu Fujitsu w 2005 roku. Podczas swojej dotychczasowej pracy zajmował stanowiska w obszarze Product Management i Product Marketing – od 2010 roku pełnił rolę Product Managera odpowiedzialnego za rozwiązania serwerowe. Posiada dyplom magistra inżyniera Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka oraz ukończył wyższe studia menadżerskie w Szkole Głównej Handlowej. |
Maciej Kaczyński
|
Prezes zarządu BTC. Konsultant, wykładowca, trener, działacz społeczny. Lobbysta. Specjalizuje się w bezpieczeństwie biznesu w obszarze systemów IT. Projektant zaawansowanych aplikacji / usług użytkowanych przez wszystkie sektory gospodarki, autor unikatowych rozwiązań w dziedzinie zarządzania oprogramowaniem i licencjami. Członek Komitetu Technicznego KT 171 (ds. Oprogramowania i Sieci Komputerowych) Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, koordynator projektów dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej. Współtwórca innowacji organizacyjnych, produktowych, procesowych i marketingowych. Pomysłodawca interdyscyplinarnych projektów edukacyjnych. Zwolennik współpracy sieciowej pomiędzy podmiotami komercyjnymi, uczelniami oraz instytucjami otoczenia biznesu. |
Wojciech Kinczel
|
Absolwent Instytutu Kultury Fizycznej w Szczecinie. Od 2012 roku związany z Grupą Rekord. Obecnie jako Specjalista ds. Handlowych w oddziale Rekord Pomorze odpowiedzialny za współpracę z sektorem administracji publicznej. Prywatnie zapalony tenisista oraz miłośnik gór. |
Zbigniew Krupa
|
Menedżer Działu Infrastruktury IT Szczecińskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Odpowiedzialny za utrzymanie i bezawaryjne działanie Centrum Przetwarzania Danych Technoparku Pomerania. Zarządza i współuczestniczy w wielu projektach dotyczących informatyzacji administracji publicznej oraz budowy sieci światłowodowych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego. Współautor wielu wniosków o dofinansowanie i studiów wykonalności dotyczących infrastruktury IT. Z zamiłowania żeglarz barista. |
Witold Kuźnicki
|
Absolwent SGGW i SGH gdzie studiował planowanie przestrzenne, handel zagraniczny z komunikacją marketingową. Pracował w zakładzie Geoinformatyki Instytutu Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, gdzie zajmował się zagadnieniami planowania przestrzennego i rozwiązaniami GIS. Następnie zdobywał doświadczenie w informatycznej spółce giełdowej gdzie był odpowiedzialny za segment administracji samorządowej i internetowe portale mapowe. Od siedmiu lat pracuje w MGGP Aero, lidera rynku rozwiązań opartych na skaningu laserowym i cyfrowych zdjęciach lotniczych. |
Piotr Maszkiewicz
|
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego na Wydziale Ekonomii. Ukończył roczny kurs menadżerski MANAGEMENT organizowany przez CANADIAN INTERNATIONAL MANAGEMENT INSTITUT. Od 20 lat związany z informatyką początkową w firmie Siemens sp. z o.o. – pracując jako menadżer ds. finansowych w jej informatycznym dziale Siemens Business Services, a następnie począwszy od roku 2004 pracując w ZETO Koszalin Sp. z o.o. Obecnie Członek zarządu ZETO Koszalin Sp. z o.o. odpowiedzialny za rozwój usług i sprzedaży. W latach 2009 – 2015 Członek Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. |
Sebastian Mikołajczyk
|
Dyrektor sprzedaży odpowiedzialny za sektor publiczny w firmie Sprint S.A. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Z branżą telekomunikacyjną związany od 15 lat. Od 2003 r. zajmuje się budowaniem relacji biznesowych, doradztwem, promocją oraz sprzedażą w obszarze cywilnego sektora publicznego. W firmie Sprint od 2009 r. Początkowo odpowiedzialny za rynek Projektów Unijnych w obszarze telekomunikacji i teleinformatyki w kontekście wykorzystania środków pomocowych UE przez operatorów oraz JST. Aktualnie zajmuje się kreowaniem projektów oraz sprzedażą na rynku publicznym przy wykorzystaniu zdobytego bogatego doświadczenia w wielu projektach integracyjnych. |
Sławomir Szczepański
|
Urodzony w 1983r. w Świeciu. Studiował Informatykę w Biznesie w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Od 6 lat związany z branżą techniki biurowej oraz zarządzania dokumentem. Od stycznia 2011 zatrudniony jako Kierownik ds. Kluczowych Klientów w oddziale Arcus S.A. w Poznaniu. |
Paweł Szmajda
|
Prezes Geopolis Sp. z o.o. Autor jest inżynierem budowlanym, rzeczoznawcą majątkowym, posiada szerokie doświadczenie w zakresie przetwarzania danych GIS, budowie systemów informacji przestrzennej i ich wdrożeniach. Nadzoruje prace analityczne i projektowe związane ze specjalistycznymi systemami dziedzinowymi związanymi z prowadzeniem rejestrów publicznych o charakterze przestrzennym. |
Marcin Szmyt
|
Jest dyrektorem Wydziału Zarządzania Strategicznego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego, odpowiedzialnym za zadania związane z programowaniem procesów rozwoju regionalnego, planowaniem przestrzennym oraz funduszami europejskimi dedykowanymi polityce regionalnej. Wydział, kierowany przez Marcina Szmyta, uczestniczy w procesie realizacji Regionalnych Programów Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz 2014-2020, wykonując część zadań Instytucji Zarządzającej Programami. Odpowiadał za proces przygotowań do nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej, w tym za opracowanie nowego Regionalnego Programu Operacyjnego. |
Katarzyna Wiśniewska
|
Menedżer Działu Konsultingu ICT Szczecińskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Od lat żywo zainteresowana tematyką e-administracji i e-zdrowia. Zarządza i współuczestniczy w wielu projektach dotyczących informatyzacji administracji publicznej i jednostek ochrony zdrowia. Od 2013 roku zarządzająca projektem dotyczącym budowy, wdrożenia systemów i aplikacji tworzących architekturę platform technologicznych oraz infrastruktury sprzętowej IT dla Centrum Przetwarzania Danych Technoparku Pomerania. |
Izabela Wrzeszcz
|
Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, kierunek Informatyka i ekonometria. Od 2004 roku zawodowo związana z informatyką, od 2005 roku pracując w ZETO Koszalin Sp. z o.o. początkowo jako wdrożeniowiec systemów informatycznych, kolejno obejmując stanowisko kierownika Działu Nowych Usług zarządzając zespołami wdrożeniowców, testerów, programistów i helpdesku. Certyfikacje Project Manager – PRINCE2 Foundation oraz ITIL Foundation. |